تبلیغات اینترنتی
روانشناسی،داستان،...
روانشناسی،داستان،...
روانشناسی،داستان،...

طبیعت زیبا و شگفت انگیز

 



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : سجاد

هنر عکاسی با روشهای ساده

 




ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : سجاد

تصاویر باورنکردنی از زیبایی های طبیعت

 



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : سجاد

آثار هنری شیشه ای



ادامه مطلب ...

این یوزپلنگ آبروی حیات وحش را برد

یوزپلنگ که سریعترین حیوان جهان است، در حالی که قصد شکار یک شتر مرغ را داشته در این کار شکست خورده است.

تصاویر زیر که در تانزانیا از حیات وحش دریافت شده، شتر مرغ که انتظار می رفت قربانی حمله این یوزپلنگ شود، با حمله به سمت این شکارچی ماهر توانست آن را فراری دهد.

 



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : سجاد

خطای دید

اینا پاهاشون چه جوریه؟



ادامه مطلب ...

شادترین کشورهای جهان در سال ۲۰۱۲

به گزارش آپام، به نوشته یاهو : هر ساله بر اساس گزارش های سازمان ملل متحد کشورهای حوزه اسکاندیناوی جز شادترین کشورهای جهان بوده اند ( سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۱ ) که در سال ۲۰۱۲ نیز دوباره در این لیست جای گرفته اند.

به راستی چه چیزی باعث می شود کشورهاییی مانند دانمارک یا سوییس بتوانند همیشه شادترین کشورهای جهان باشند؟

شادترین کشورهای جهان جز ثروتمندترین کشورها نیز هستند که سرانه درآمد آنها ۴۰ برابر کشورهای دیگر می باشد.

کشور توگو نیز در آخرین جایگاه لیست همراه با کشورهای بنین، جمهوری آفریقای مرکزی، سیرالئون، بروندی، کومور، هاییتی، تانزانیا، کنگو و بلغارستان قرار گرفته است.



ادامه مطلب ...

این بچه را قلقلک ندهند می میرد؟!

کودکی به نام بن هر شب چندین بار دست از تنفس کردن می کشد و مادرش مجبور است برای بازگرداندن تنفس فرزندش او را به آرامی قلقلک بدهد. وی با کمک سیستم هشدار دهنده ای از متوقف شدن تنفس فرزندش آگاه شده و خود را هراسان به اتاق بن می رساند تا با قلقلک دادن دوباره تنفس او را بازگرداند.

 



ادامه مطلب ...

عجیب ترین فرمولهای ریاضی سال90 - معادله چای مطبوع و طالع بینی شغل!

دانشمندان به منظور اثبات این نکته مهم که علم ریاضی از یک سری اعداد و فرمولهای خشک و کسل کننده ساخته نشده است، در سال گذشته فرمولها و نتایج تحقیقات آمارهای ریاضی را در خصوص موضوعات سرگرم کننده ای چون طرز تهیه یک چای مطبوع ارائه کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، ریاضی در نگاه اول علمی خشک و تنها برپایه قوانین منطقی به نظر می رسد اما دانشمندان در سال گذشته اثبات کردند که این علم از مهارت بالایی برای سرگرم کردن مردم و دلچسب کردن زندگی روزمره برخوردار است.



ادامه مطلب ...

اختراع هایی که قاتل شدند

در طول تاریخ بشر اختراع های بسیاری صورت گرفته است. اختراعاتی در زمینه های مختلف مثل هوانوردی، علوم پزشکی، مهندسی و یا اتومبیل ها و بسیاری موارد دیگر که زندگی بشر را برای همیشه تغییر داد. اما در بسیاری موارد و در زمان آزمایش های اولیه این وسایل آنچنان که باید امن نبودند و به مرگ سازندگان خود منجر شدند.

در این مطلب قصد داریم تا شما را با مخترعینی آشنا کنیم که با اختراع خود کشته شدند.

 فرانز ریشلت


این مرد فرانسوی که در اتریش به دنیا آمده بود مخترع و پیشتاز در زمینه فنون و طراح چتر و چتربازی بود. او در توانست یک چتر خاص را طراحی کند که توسط شخص چترباز پوشیده می شد و پس از پرش چتر آن باز می شد. وی چندین بار به وسیله آدمک این چتر را از طبقه پنجم آپارتمان محل زندگی خود با موفقیت آزمایش کرد ولی میل داشت تا یک تست با انسان نیز انجام دهد. نهایتا در 4 فوریه 1912 او خود با پرش از برج ایفل سعی در آزمایش اختراع خود را داشت که به دلیل باز نشدن چتر وی به زمین برخورد کرد و کشته شد.



ادامه مطلب ...
موضوعات
پيوندها